joi, 2 decembrie 2010

Partenerul Perfect

Recent am privit un film care tare mi-a plăcut. Este un film care oarecum denotă realitatea tinerilor gay din zilele noastre. Majoritatea vrem doar relații ocazionale pentru îndestularea necesităților sexuale, însă mai puțin o relație stabilă, de lungă durată ce presupune anumite responsabilități. Poate este și normal, pentru că din cîte știu eu băieții sunt mai puțin rezervați în propunerile de sex ocazional, decît fetele și mult mai rezervați la partea de fidelitate și relații de lungă durată.

Foarte mulți de la noi i-am auzit că își doresc relații de lungă durată și am impresia că majoritatea asta și vor, dar paradoxal, tot mulți sunt fără perechi... Eh, asta este o temă interesantă, dar o discutăm în alt articol. ;)


Vă propun să vă uitați la filmul ”Is it just me?”. Filmul este cu tematică gay, dar nu o să întilniți scene indecente, doar niște săruturi lejere. Subiectul reprezintă dorința unei persoane, Blaine, de a întilni partenerul perfect pentru o relație frumoasă. Blaine a întîlnit persoana potrivită, dar a făcut o greșeală care îl costă. În final totul iese... vă las să vedeți singuri.

Filmul îl puteți descărca de pe un blog cu multe filme bune: http://cinetemagay.blogspot.com/2010/10/is-it-just-me-2010.html. Jos este link de unde să luați fișierele, și citiți comentariile, ar putea să vă ajute.

Iata și trailer-ul ”Is it just me?”

2 comentarii:

Vlad spunea...

l-am download-at si nu m-a impresionat foarte mult, e okay, mai ales finalu'.. exista filme gay mult mai okay si mai puternice ca mesaj.

Roman Mardari spunea...

Da, poate sunt multe alte filme mai bune ca mesaj, dar în ăsta am văzut o realitate la moment. Toți vrem sex, dar eu vreau să văd cupluri cu ani mulți împreună.

Trimiteți un comentariu